Hoppa till huvudinnehÄll

🛠 Felsöka din Parkit Besöksregistrerings-iPad

Fungerar inte besöksregistreringen som den ska? Följ dessa enkla steg för att ÄterstÀlla funktionen.

Uppdaterad för mer Àn 9 mÄnader sedan

1. 🔓 LĂ„s upp iPaden frĂ„n sĂ€kert lĂ€ge

  1. Se till att iPaden inte Àr i sÀkert lÀge. Om den Àr det, lÄs upp den först.

2. đŸšȘ StĂ€ng alla öppna appar

  1. Dubbelklicka pÄ hemknappen för att visa alla öppna appar.

  2. Svep upp pÄ varje app för att stÀnga dem helt.

3. ⚙ GĂ„ till Kiosk-appens instĂ€llningar

  1. Öppna InstĂ€llningar pĂ„ din iPad.

  2. Scrolla lÀngst ner tills du hittar Kiosk-appens instÀllningar.

  3. Kontrollera att lÀnken Àr korrekt instÀlld.

4. 🔄 Starta om Kiosk-appen

  1. Öppna Kiosk-appen igen och se om det fungerar nu.

5. 🔒 LĂ„s iPaden för besöksregistrering

  1. Om det fungerar, sÀtt iPaden i lÄst lÀge för besöksregistrering.

6. đŸš« Installera om Kiosk-appen (om nödvĂ€ndigt)

  1. Om det fortfarande inte fungerar, kopiera lÀnken frÄn instÀllningarna.

  2. Avinstallera Kiosk-appen och installera den igen.

  3. Klistra in lÀnken i Kiosk-appens instÀllningar och öppna den igen.

7. 📞 Kontakta supporten

  1. Om du har testat ovanstÄende lösningar och fortfarande upplever problem, hör av dig till vÄr support sÄ hjÀlper vi dig vidare!

Genom att följa dessa steg bör du kunna felsöka och ÄterstÀlla funktionen för besöksregistreringen pÄ din iPad.

Fick du svar pÄ din frÄga?